Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dankort betalingsløsning på Prestashop.

Hej, håber jeg kan få hjælp til dette. Jeg har købt en website Dankorts betalingsløsning af Teller.com. Desværre står indtastningsfelterne på indtastningssiden for kortnummer, dato og kontrolkode på engelsk i stedet for på dansk. Mit website er http://www.detbrugt.dk.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. marts 2013 - 15:55 #1
Har du spurgt Teller om de kan hjælpe dig med dette?

En anden ting jeg lige vil nævne, er at jeg undre mig lidt over ordrevisningen:

Varer i alt (inkl. moms):     60,00 kr
Forsendelse i alt (inkl. moms): 30,00 kr
I alt (ekskl. moms):         90,00 kr
Moms i alt:             0,00 kr

Altså, du sælger en vare til 60,- inkl. moms. Hvis man så ligger 30,- i fragt oven i ender vi med 90,- ekskl. moms.?
Så du sælger altså dine vare helt uden moms? Eller er det blot de to sidste linjer der er en fejl?
Avatar billede kjeldsted Novice
18. marts 2013 - 16:01 #2
Og så skal du vist også have rettet linket på 'Forside' knappen.
Den linker til URL+www.detbrugt.dk i stedet for http://www.detbrugt.dk som formodentlig er meningen.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. marts 2013 - 16:06 #3
Og hér bør du nok kigge engang på linespacet: http://www.detbrugt.dk/content/2-betingelser-for-brug-af-website

Hos mig står linjerne næste oveni hinanden. Og sætningerne er ikke så lette at forstå i forvejen. (Win 7; IE9 og FF19)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2013 - 07:54 #4
Hej, tak for dine råd. Der skal betales brugtmoms, som er moms af avancen. Men jeg kigger lige på det engang.