Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 11:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy s2 - Udskiftning af skærm?

Hej :)
Min mor har været så uheldigt at tabe sin samsung galaxy s2 i sort og skærmen gik itu..
Den er ikke meget smadret men nok til at det er irreterende at bruge, og det ser selfølgeligt vildt grimt ud!
Jeg bor i horsens og jeg ville lige høre om der var et sted i nærheden hvor man kan få den repereret billigt (ikke de der sindsyge priser på 1000+) 500 eller sådan noget.
Er der et sted inden for maks 2 timers kørsel hvor man kan få den reperet til en sådan pris?
Avatar billede vagn99 Nybegynder
18. marts 2013 - 13:04 #1
Nu er udskiftning af skærm på en galaxy ikke det samme som på en gammel nokia telefon.
Undersøg evt om din forsikring dækker.
Samsung har autoriseret flere værksteder til at skifte skærmen for
et beløb omkring eller lige under 500 kr.
Det kræver at telefonen er under 1 år gammel og købt i Danmark, så vidt jeg ved.
sidst jeg undersøgte det var det kun 3 på strøget som var autoriseret "lavprisreperatør". Men spørg evt nærmeste 3 forhandler.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 13:46 #2
Den er ca. 1.5 år gammel..
Jeg leder videre :)
Avatar billede vagn99 Nybegynder
18. marts 2013 - 14:53 #3
Pas på du ikke falder i en fælde. Mig bekendt er det ikke kun glasset der skiftes.Glas og skærmteknologi er integreret i een enhed. Derfor er det ikke så lige til.
Har jeg ikke ret ?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2013 - 20:16 #4
Det skal du ikke spørge mig om..
Men jeg tror bare jeg giver den næste der skriver en kommentar svaret da hun har besluttet sig for at købe en ny i stedet :p
Avatar billede vagn99 Nybegynder
20. marts 2013 - 13:37 #5
Jeg har lige set en video-instruktion om udskiftnig af skærm, og det er en større proces. Man skifter hele skærmen lige som på en fastnet pc.
Her er det bare rimeligt konpliceret omfattende bla.a. varmeblæser. Derfor vil jeg råde dig til at droppe det.
Samsung har indført en 500 kr løsning, men den gælder som nævnt kun enheder under 1 år gammel.
Avatar billede andres75 Nybegynder
08. maj 2013 - 16:50 #6
hej
jeg kan udskiftning af skærm på en galaxy s2
mvh andres
Avatar billede andres75 Nybegynder
08. maj 2013 - 16:55 #7
hej
jeg kan udskift din skærm på din galaxy s2
mvh andres
Avatar billede Andreas271 Nybegynder
06. august 2013 - 21:09 #8
Vagn99, hvor kan jeg finde dette tilbud henne? håber du kan hjælpe!