Avatar billede biancap0182 Nybegynder
14. marts 2013 - 12:44 Der er 4 kommentarer

"Selvbetjeningssystem"

Jeg er ny herinde,men kunne godt tænke mig at høre om der er nogen har erfaring med selvbetjeningssystemer - a la det de har i Føtex.
Jeg arbejder i en virksomhed, hvor vi låner PC'er og udstyr ud til elever, det ville vi gerne have gjort lidt nemmere, ved at lade dem låne selv.
Er der nogen der kender nogle produkter eller firmaer der kunne tænkes at udvikle sådan et system - uden at det koster en formue?!
Avatar billede supertekst Ekspert
14. marts 2013 - 13:27 #1
Hvilke krav skal opfyldes?
Avatar billede biancap0182 Nybegynder
14. marts 2013 - 14:00 #2
Krav: Vi skal have alt vores udstyr samt alle elever registreret, vi skal kunne se hvem der har lånt hvad - hvornår og om det er blevet afleveret. Lige bliver det registreret i Excel, hvilket ikke fungerer optimalt.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. marts 2013 - 14:41 #3
Måske kan jeg udvikle et "lille system" i VBA. Arbejder ikke med andet - se evt. min www. Under min profil er min @-adresse.

Hvordan skal selvbetjeningen foregå?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. marts 2013 - 09:05 #4
Hvordan fungere det system nu nævner fra Føtex?