Avatar billede Zhlask Nybegynder
11. marts 2013 - 01:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Midlertidigt forbedret internet

Hej! lige nu er status for mit internet således: Jeg kan være på alene og spille, der kører alt perfekt, så kan min søster eller mor også være på og browse internet hvor det også er til at klare men det bliver dog en smule langsomt men hvis de begge er på og den ene f.eks. ser en video så kan jeg ikke bruge det til at spille på og hvad jeg gerne vil opnå er at få mit internet til at kunne klare at vi er 5 som spiller på det, jeg ved ikke om dette overhovedet er muligt og da jeg ikke ved så meget om det, håbede jeg på et svar herinde
Mit internet er 10/10 mbit kan dog ikke køre så meget fordi vi ligger så langt fra vores internet boks ting
jeg håber at i kan hjælpe
Avatar billede berner5300 Nybegynder
11. marts 2013 - 02:33 #1
Hvad køre du på, trådløst eller med lankabel?

Prøv med dette tricks, det virkede for mig:
http://www.youtube.com/watch?v=YwW26jNWAQE
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. marts 2013 - 06:37 #2
Start med at tage nogle speedtest så vi kender din faktiske hastighed, den teoretiske er ikke meget værd.

Er der kø på motorvejen (dit net), så er der kun to løsninger, enten at udvide til flere spor (hurtigere net) eller færre biler (mindre forbrug/brugere).
Avatar billede Zhlask Nybegynder
11. marts 2013 - 15:42 #3
Her er mit internet som målt på speedtest.net
http://www.speedtest.net/result/2566007750.png som det kan ses er det ret dårligt, dog godt nok til at jeg kan spille som ene person (har haft spillet med en anden ven samtidig på det og vores ping røg helt i vejret hver gang jeg skiftede sang på youtube)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. marts 2013 - 21:25 #4
Du har ca.  6/0,5
Din løsning er bedre internet (lyder ikke til at være fysisk muligt) men kontakt din udbyder.
Undersøg også mulighed for at få net via fiber/kabeltv.
Avatar billede Zhlask Nybegynder
11. marts 2013 - 22:09 #5
Jeg kan ikke få fiber eller kabeltv men ville der være en mulighed for at udvide til flere spor og i så fald hvad ville det gøre
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. marts 2013 - 05:32 #6
Flere spor ???

Du har brug for en kraftigere netforbindelse, særligt din upload er ringe.
Kontakt din udbyder for at høre om mulighederne.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. marts 2013 - 06:40 #7
Alternativt, så køb en USB dongle til din søster/mor.
Det er ikke optimalt, men en nødløsning.