Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2013 - 18:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHPmyadmin

Jeg har lige fået sat min stationær op (Windows 7) som en server, med FTP adgang og de ting. Nu har jeg oprettet et domæne ved navn http://team-europe.no-ip.org/ som fungere. Men jeg vil gerne installe PHPmyadmin, Men når jeg tilgår mappen hvor det ligger i får jeg mellingen:

404 - Filen eller mappen blev ikke fundet.

men fjerner jeg index.php fra min phpmyadmin install fil. eksempel. website.ek/phpmyadmin/setup/index.php får jeg denne melling, men fjerner jeg den så det står sådan her website.ek/phpmyadmin/setup/  Får jeg mellingen

403 - Forbudt: Adgang nægtet.

Nogle som ved hvordan jeg kan fikse dette?

Hvis det hjælper så har jeg installeret dette på mit C: Drev C:\domaene\  Hvor http://team-europe.no-ip.org/ køre fra, og ikke fra WWWROOT filen som når det er over IIS7.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. marts 2013 - 07:33 #1
Du har installeret php på din webserver?
Har du aktiveret index.php som den "forside" ?
Under iis, mener jeg som default det kun er default.FORSKELLIGE typer. (men jeg kan tage fejl)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 14:56 #2
Problemet løst.