Avatar billede martin_shearer Nybegynder
07. marts 2013 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gmail og imap

Hej

Er det ikke muligt at sætte Gmail op til at hente mails, via imap fra et andet domain ?

Jeg ønsker ikke pop funktionen, da jeg gerne vil have de samme mails, på både pc, mobil og ipad.

og den webmail løsning som min host, pt tilbyder er ikke holdbar. så vil gerne skifte til gmail og køre imap. men kan ikke lige finde opsætningen i gmail ?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2013 - 22:21 #1
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
07. marts 2013 - 22:25 #2
nix. det er kun til imap. fra de mails som allerede ligger på google. jeg vil jo gerne, lidt det omvendte.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2013 - 22:47 #3
Kan du ikke opsætte din mail til at videresende alle mails til gmail?
Avatar billede Blueeyez Mester
07. marts 2013 - 22:59 #4
Du skal sætte det op i din hosts mail at alle mails skal sendes videre til din gmail..

Dernæst så er gmail et domæne for sig og ikke en mailbox til hotmail brugere etc

Men hvad er problemet ved din udbyder? (Måske vi kan hjælpe) :)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
29. april 2013 - 12:40 #5
smid lige et svar så jeg kan lukke.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2013 - 12:47 #6
Ved ikke om det er mig du mener?