Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 10:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

installation af spil

jeg er ved at installere et spil, men spillet melder der ikke er nok plads. jeg skal bruge ca. 19 gb og jeg har over 200 gb free space. hvad er det for noget?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2013 - 10:52 #1
Er det 200 Gb på c drevet du taler om?
Hvis ikke, hvor meget plads er der på C?
Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 11:03 #2
jeg har en F-partition, hvor der er 400 gb ledig plads det er dér jeg vil have spillet. c-drevet bruger jeg tilnoget andet.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2013 - 12:16 #3
Jo men der kan jo være noget af de 19 gb den under alle omstændigheder vil ligge på C, som du ikke kan gøre noget ved. Og er dit C drev næsen fuldt, vil du jo få denne meddelelse
Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 12:28 #4
på c-drevet er der 109 gb fri plads
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2013 - 12:32 #5
Hvilket spil er der tale om?
Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 12:39 #6
half life 2 the orange box.
holder lige pause herfra i 1,5 time, jeg er ikke gået fra det her hele dagen
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2013 - 12:47 #7
Det er i orden.
Fandt lige dette du kan kigge på når du kommer tilbage:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080104190840AA5iWso
Avatar billede jensenjs Juniormester
02. marts 2013 - 14:45 #8
Som det link #7 henviser til.

Er du registreret på steam? så prøv at installerer derfra, du skal kun indtaste reg koden, så henter den og installerer.
Husk at steam også skal installeres på det drev du vil have spillene på.
Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 15:09 #9
nu har jeg gjort, hvad der står stadig for lidt plads?????
Avatar billede por1 Seniormester
02. marts 2013 - 15:17 #10
jeg har registreret mig på steam, men jeg ved ikke, hvordan jeg installerer derfra.
det er ca. 20 år siden jeg installeret og spillet.
Avatar billede jensenjs Juniormester
02. marts 2013 - 17:12 #11
Gå ind på steampowered.com

Afinstaller steam fra C:\jikoljio\huiouy8ioui

Hent steam og installer den på det drev du vil lægge dine spil på.
Den foreslår C:\csjdocpsdoå\jisoio
Du skal bare rette C: til det drev du vil bruge
Min er e:\iojiodfiorf\jgfiojio

Den installerer så alt også dine spil på din konto på det drev.

Der kommer spørgsmål under vejs, men det er lige til, du har gjort det før :-)

Når steam er installeret på dit foretrukne drev, og lagt sig nede ved uret.

Åben steam, og log på.
I menuerne, klik på Spil og vælg Aktiver et produkt på Steam.
Den vil så bede om en reg nøgle.
Det dukker så op på listen plus eventuelle ekstra ting.
For at installerer klikker du på det enkelte spil og den vil installerer der.

Dette er skrevet delvis efter hukommelsen.

Er dine spil først aktiverede på steam, kan du spille dem på enhver computer med steam installeret, og du kan da godt installerer fra dine diske alligevel.
Men steam husker dine indstillinger og hvor langt du er kommet, selv om du formatterer din computer, du installerer steam igen, og du får hele listen med dine spil, det er bare at trykke på spil og den installerer hvis spillet ikke er på maskinen.
Avatar billede por1 Seniormester
03. marts 2013 - 09:25 #12
tak for dine gode råd, de virkede bare ikke;-)
men det gjorde jensenjs relativt lange svar. se dette, kan måske bruges en anden gang?
Avatar billede por1 Seniormester
03. marts 2013 - 09:31 #13
kan du ikke copy-paste din kommentar så jeg kan give dig points.
efter jeg downloadede steam fra sitet kunne jeg uden problemer installere HL fra d-drevet. perfekt tak for det.
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. marts 2013 - 09:57 #14
Her er et svar

Gå ind på steampowered.com

Afinstaller steam fra C:\jikoljio\huiouy8ioui

Hent steam og installer den på det drev du vil lægge dine spil på.
Den foreslår C:\csjdocpsdoå\jisoio
Du skal bare rette C: til det drev du vil bruge
Min er e:\iojiodfiorf\jgfiojio

Den installerer så alt også dine spil på din konto på det drev.

Der kommer spørgsmål under vejs, men det er lige til, du har gjort det før :-)

Når steam er installeret på dit foretrukne drev, og lagt sig nede ved uret.

Åben steam, og log på.
I menuerne, klik på Spil og vælg Aktiver et produkt på Steam.
Den vil så bede om en reg nøgle.
Det dukker så op på listen plus eventuelle ekstra ting.
For at installerer klikker du på det enkelte spil og den vil installerer der.

Dette er skrevet delvis efter hukommelsen.

Er dine spil først aktiverede på steam, kan du spille dem på enhver computer med steam installeret, og du kan da godt installerer fra dine diske alligevel.
Men steam husker dine indstillinger og hvor langt du er kommet, selv om du formatterer din computer, du installerer steam igen, og du får hele listen med dine spil, det er bare at trykke på spil og den installerer hvis spillet ikke er på maskinen.