Avatar billede cosmo21 Novice
27. februar 2013 - 17:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Call Of Duty Modern Warefare 2 problem , kan ikke starte op !

Jeg køre Windows 7 Ultimate 32 bit og har følgende problem.

I mine nys gamer PC har jeg isat min eksterne harddisk der førhen har været min opbevarings harddisk for spil, billeder, musik  etc.. førhen koblet til Windows XP

Jeg afspiller C.O.D - Modern Warefare 2 fra den eksterne, uden problemer og tænker nu ville jeg godt lige have kopieret indholdet ned på C drevet..

Kopierer så indholdet ned på mit C drev , klikker på "iw4sp.exe som starter spillet og bliver med det samme præsenteret for en boks hvori der står ..

(Dette er ikke et gyldigt win 32 program)
Hvad pokker gør jeg..

Der var ingen problemer i Windows XP SP3 som også kørte i 32 bit og spillet er jo et nyere et så burde vel virker i Win 7 også ?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2013 - 18:35 #1
Højreklik på exe filen og der er så et faneblad hvor du kan køre det som xp 32 bit sp3

Det store problem er 7 og xp ikke er identiske så ved end ikke om det vil fungere selv hvis du installere det hvilket man normalt skal for at det vil fungere altså spillet
Avatar billede cosmo21 Novice
27. februar 2013 - 22:25 #2
ok se det er en ret upraktisk ting de har gang i der hos Microsoft. bare man kunne udvikle nye styresystemer men lade dem kunne køre ens ting på samme måde.

Men prøver det du siger :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2013 - 22:33 #3
#2 tja det er ikke deres opgaves at spil og programmer skal virke på deres system :) derfor ikke alle har forladt xp ;-)
Avatar billede cosmo21 Novice
02. marts 2013 - 10:09 #4
Blueeyez smid bare svar så der point :)
Avatar billede Blueeyez Mester
02. marts 2013 - 10:21 #5
Får du her :)