Avatar billede smartconnection Nybegynder
21. februar 2013 - 10:34 Der er 1 kommentar

Hjemmesider og It support

Hej Alle

Jeg kommer fra smartconnection.dk og jeg vil bare lige sige at hvis i skal have lavet en hjemmeside, webshop, IT-support og andre ting, er det noget vi kan gøre for dig ! vi gør det til den billigste pris.

Så hvis det er noget for dig, kan du kontakte mig på mail: kontakt@smartconnection.dk og Telefon:    72145312      eller      25213087

Mvh Kasper Juul
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2013 - 11:14 #1
Jeg tror at du har glemt at læse de betingelser du har accepteret da du oprettede din profil her på siden - hermed anmeldt for misbrug.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori

Log ind eller opret profil

Hov!

Seneste spørgsmål Seneste aktivitet
I går 23:37 Poe strøm Af lurup i LAN/WAN
I går 14:46 GIF-EDITOR Af snestrup2000 i Billedbehandling
I går 14:03 Logge ind Af Bob i PC
I går 12:12 2 skærme - 1 virker - den anden siger No signal Af eksmojo i Skærme
I går 10:33 openvpn projekt Af dcedata1977 i Windows