Avatar billede filia Juniormester
20. februar 2013 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyteboxgalleri med frem- og tilbagepil?

Jeg har for længe siden lavet en webside med lytebox-visninger af enkeltbilleder, se xxstudxxio-bxx.xxdk (fjern x´er). Det fungerer stort set som det skal, bortset fra at jeg gerne vil kunne bladre frem og tilbage med en pil i hver side af lyteboxen.

Jeg tror, jeg gav op dengang, fordi 'next'-knapper og den slags i gallery/slideshow-muligheden for Lytebox blev anbragt forneden, og der skal de ikke være. I stedet skal der som sagt helst komme pile frem ved mouseover i siderne, ligesom man ser det de fleste steder.

Jeg kan ikke programmere, men jeg kunne da følge vejledningen og også pille lidt ved javascriptet.

Hvordan kan jeg få sådan nogle pile frem?

Jeg formoder, jeg som minimum selv skal lave pilene som png og desuden lægge noget med 'gallery' ind i html´en.
Måske skal der også tilføjes noget i js-filen, og måske i Head?

Er der nogen, der kan hjælpe?
Meget gerne skåret ud i pap.

:-) Filia
Avatar billede filia Juniormester
20. februar 2013 - 16:49 #1
- det er xxstudxxio-bxx.xxdk (fjern x´er) med bindestreg.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2013 - 17:07 #2
Hvis du ser på lytebox eksempel, så kommer pilene der oppe og der er også mouse over funktion. Men det er måske ikke det du mener?

http://lytebox.com/
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2013 - 17:13 #3
Og her har du config mulighederne, dvs de muligheder du har for at ændre funktionalitet uden at skulle behøve at kode.

http://lytebox.com/_configurations.htm
Avatar billede filia Juniormester
21. februar 2013 - 11:55 #4
Nej, jeg vil have pilene i siderne. Jeg har godt set, at knapperne nu ligger i toppen plus i siderne, det er åbenbart den nyere version end min (3.2.2), hvor de lå i bunden.
Men jeg har selv designet min lytebox, som jeg vil have den, vha. javascriptet og css´en, og der skal ikke være noget derudover hverken i top eller bund. Der skal kun være usynlige pile i siderne, som kommer frem ved mouseover.

:-) Filia
Avatar billede filia Juniormester
03. april 2013 - 16:56 #5
Jeg lukker spørgsmålet, det kan vist ikke løses uden videre, så det får foreløbig lov at forblive, som det er.
Tak for medvirken,
:-)