Avatar billede edbplanet Nybegynder
19. februar 2013 - 02:32 Der er 1 kommentar

Søger webudvikler. database og PHP programør!

Vi søger en der kan fixe lidt icecat integration på EDBplanet.dk

Krav til evner!

Lige pt er vi bundet til dandomain, har du arbejdet med deres system vil det selvfølgelig være en stor fordel.

Hvad skal der laves?
Der skal hentes produkt informationer og billeder fra icecat som skal indsættes i EDBplanet.dk ud fra EAN og modelnummer.
Det skal integreres i administrations delen.
Der skal kun importeres info og billeder vis det findes i Icecat vis det ikke findes skal der ikke røres ved de info der ligger!

Vi har mulighed for at lave en lille testudgave først, og hvis alt går efter planen vil vi kunne gennemføre dette på vores hjemmeside.

Hvis du også er lidt kreativ og dygtig med grafik, kan vi tale om en fast arbejdskontakt til vores webshop.

Løn 1500, - 3500 alt efter evner!!!

Kontakt mig på mail Rana - Info@EDBplanet.dk
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 15:16 #1
<ole>

Du skal nok selv lægge et svar i denne tråd og acceptere det, så tråden lukkes. Derefter kan du åbne den i en mere passende kategori.

Dog er jeg ikke sikker på, du får lavet den opgave til 3.500 af en erfaren/kompetent udvikler. 3.500 svarer til 2-5 arbejdstimer for en professionel freelance udvikler, og det er nok i underkanten  =)

/mvh
</bole>