Avatar billede cecilie Praktikant
18. februar 2013 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login system, til hjemmeside nogle der vil give et tilbud på pris

hej. jeg håber det er den rigtig katergori jeg er inde under, men jeg leder efter en der vil lave et fedt, men nemt login system, til en god pris. jeg har en hjemmeside med gratis spil, så det skal handle om er når man logger ind, kan lave farvorit spil så man altid kan gå ind til sine spil evt, også nogle andre fordele, men det kan vi jo snakke om. jeg har samtidig brug for hjælp til opsætning af det. jeg har en e-hjemmeside så håber det kan lade sig gøre, måske i hmtl koder, eller sådan noget. jeg er rimlig seriøs med denne hjemmeiside, så er også villig til at betale for noget godt! :-)

hvis du er den mand/kvinde der kan sådan noget og som ikke er for dyr, så skriv en mail. på claragames@claragames.dk

nu jeg har jer, kunne jeg også godt bruge en kode, så man min gæster kan vurdere sine spil med f.esk stjerne. dette vil jeg selvfølgelig også gerne betale for.

ps. jeg ved godt e-hjemmeside har et login system, men det er til f.esk klubber og der skal man jo ha oplysninger på forhånd.
så det skal være et hvor man kan logge ind med det samme når man har fået din mail.

nu slutter jeg, ellers bliver det da røvkedelig læsning det her :-/ det er squ nok forsent nu. sorry..
Avatar billede powerduck Nybegynder
02. marts 2013 - 23:39 #1
Har du fået hjælp til dette?
Avatar billede cecilie Praktikant
05. marts 2013 - 23:18 #2
ja det har jeg og det er løst..:-)
Avatar billede cecilie Praktikant
05. marts 2013 - 23:19 #3
Spørgsmål lukket.!