Avatar billede frille Nybegynder
12. august 2001 - 16:16 Der er 4 løsninger

søger framecounter

Jeg søger et program. Der gøre det muligt at oplyse hvor mange frames pr. sekund i f.eks. quake eller cs.
Så man kan se hvor godt ens grafik køre i forhold til andre grafik kort.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
12. august 2001 - 16:20 #1
i CS kan du da bare bruge console.
Bare skrive cl_showfps 1

eller net_graph 1

Men hvis du vil ha et direkte program kan jeg ik hjælpe dig. Siger kun hvad du kan i spillet
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. august 2001 - 21:10 #2
Du skulle spørge en Delphi eller C++ programmør her på eksperten om de eventuelt hurtig kunne bikse noget sammen...(for et x antal points!!!)

Jeg programmere selv i 3D (OpenGL Only) og jeg kunne sagtens lave et program der viser hvor mange fps der bliver \"kastet\" ud på skærmen fra dit grafik kort (i mit eget spil) men jeg ved desværre ikke hvordan man kan læse fps fra andres spil (quake, CS osv.)...

ZeroHero
Avatar billede scandinav Nybegynder
14. august 2001 - 14:20 #3
Avatar billede davidchristensen Praktikant
19. august 2001 - 23:05 #4
Den kører garateret i 15 fps, da det er den framerate der er synkron med opdateringshatigheden på de fleste computerskærme.

-David