Avatar billede daphne Novice
10. februar 2013 - 09:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S2 - hvordan kan jeg gemme mails til senere

Hvordan kan jeg indstille telefonen til at gemme mails på telefonen  ? - den fjerner dem efter nogen timer, også dem jeg ikke har læst.

Jeg har dem dog på min almindelige mail, men kan være lidt irriterende indimellem, at jeg mangler nogen mails på telefonen.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede keysersoze Guru
10. februar 2013 - 09:46 #1
Gå i indstillinger på din konto og vælg antal der vises.
Avatar billede daphne Novice
10. februar 2013 - 10:20 #2
Det har jeg så lige prøvet, den er du nødt til at prøve at udspecificere lidt nærmere, for jeg kan ikke finde det nogen steder ???

Jeg har kun mulighed for at udspecificere hvor mange linier i hver mail, der kan fremvises.
- ikke hvor mange jeg kan gemme :-(
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 12:06 #3
en fjerner dem efter nogen timer, også dem jeg ikke har læst.

Lyder lidt mærkeligt. Hvilke mail konto ? Gmail, hotmail ...
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2013 - 12:14 #4
Privat eller arbejdsmail ( firma telefon ).
Avatar billede daphne Novice
10. februar 2013 - 19:20 #5
Privat telefon.
Avatar billede keysersoze Guru
11. februar 2013 - 11:49 #6
Det lyder som om du er endt i generelle indstillinger fremfor indstillinger på din konto - gå i indstillinger og klik på din konto i stedet for indstillinger -> generelle indstillinger.
Avatar billede daphne Novice
09. marts 2013 - 18:32 #7
Kan stadig ikke få det til at du, men lukker spørgsmålet her.

Mvh.
Gitte
Avatar billede keysersoze Guru
09. marts 2013 - 21:33 #8
når du så heller ikke vender tilbage er det åbenbart heller ikke vigtigere at få det løst...