Avatar billede anderslj Nybegynder
06. februar 2013 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menubar width: 100%

Hej

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at få menubaren til at blive 100% i bredden.

Det drejer sig om siden jessenpost.dk

Jeg har prøvet med:
#menu-bar-wrapper .container {
  background: #333;
  border-bottom: 1px solid #fff;
  color: #fff;
  width: 100%
}

Så bliver den godt nok 100% men menupunkterne rykker over til venstre. hvordan får jeg dem over og stå i midten af skærmen, sammen med hovedindholdet der fylder 980 px.

Mvh.
Anders
Avatar billede LeChox Nybegynder
06. februar 2013 - 14:55 #1
Må indrømme at jeg tabte tråden lidt i forsøget på, at finde hoved og hale i det hele, men kunne dette være en løsning:

Sæt "background-color: #333;" på din "#menu-bar-wrapper" - den ser ud til at gå hele vejen over. Der opstår så et problem med den border-bottom du har på "#menu-bar-wrapper .container". En løsning på det kunne være at fjerne den border-bottom, og sætte en tilsvarende border-top på din "#main-wrapper .container-inner".

Har kun testet det gennem Chromes udviklerværktøj, så garantere ikke noget, men du kan altid give det et forsøg :-)
Avatar billede anderslj Nybegynder
06. februar 2013 - 15:38 #2
Fantastisk, det var en perfekt løsning :-)

Mange tak for hjælpen!

Jeg er ny her, hvordan giver jeg dig points?
Avatar billede LeChox Nybegynder
06. februar 2013 - 15:41 #3
Glad for at kunne hjælpe! :-)

Jeg smider lige et svar, så burde du kunne tildele dem.