Avatar billede pratt Nybegynder
02. februar 2013 - 17:50 Der er 11 kommentarer

låst reklame på skærm

Er ved at få grå hår .. har købt en bærbar Toshiba hos ElGIGANTEN (demo model)  kommer hjem og tænder og den har en reklame ude i højre side som jeg ikke fjerne ... troedde den bare var indsat bagrunds billedet .. Processortype mm

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe .. eller skal jeg vente til mandag ;-(

hilsen DEMOMODEL køberen
02. februar 2013 - 19:49 #1
Velkommen til E. ...

... er den der HELE tiden lige ,eget hvilket program du har igang ?
Eller bare et led i baggrunds'tapetet' ?
02. februar 2013 - 19:50 #2
... er der muloigt at køre en FACTORY RESTORE ?
Det burde det være fra en ELGIGANTEN PC !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2013 - 10:13 #3
Vil også anbefale en factory restore, da andre ændringer i systemet kan være blevet lavet. Og det er ikke særlig fedt at starte op på en pc mange kan have pillet i.
Husk endelig at få lavet dine recovery cd'ere når den er klar til brug, hvis du ikke har fået sådanne skiver med.
Avatar billede pratt Nybegynder
03. februar 2013 - 22:28 #4
Hej , tak for svaret!

Det dukker op efter 1 min og forsvinder igen når man arbejder på skærmen .. Kan ikke finde noget ved pauseskærm og kan heller ikke deaktivere "popup"
Hilsen
Tom
Avatar billede pratt Nybegynder
03. februar 2013 - 22:31 #5
Tak for dit råd! Hvordan køres  factory restore?
Hilsen Tom
04. februar 2013 - 11:22 #6
... det må stå på skærmen de første sekunder med KOLD start ?

---

https://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/support/jsp/bulletinDetail.jsp?soid=2737864&pf=true

---

http://www.youtube.com/watch?v=I5dEOm1EJBw

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede pratt Nybegynder
04. februar 2013 - 12:57 #7
ok, Tak for din hjælp ;)
04. februar 2013 - 14:49 #8
... HAR du nu fundet fidusen ?
Avatar billede pratt Nybegynder
04. februar 2013 - 21:27 #9
yep .. alt kører nu!
det var en "media channel" som skulle fjernes i programmer
(rammen fra ELgiganten)  og har fundet ud af at kører restore.
tak til jer begge :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2013 - 21:31 #10
velbekomme.
04. februar 2013 - 21:59 #11
... husk diverse opdateringer efter FACTORY RESTORE ...

Incl SIKKERHEDSPROGRAM ...

Se også http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/