Avatar billede BWK Nybegynder
02. februar 2013 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billige bærbar

Min bærbar gik i stykker for lidt siden og nu leder jeg efter en ny. Den skal generelt bruges til arbejde, men jeg vil også gerne bruge den til spil (MW3, WoW, LoL osv). Jeg har ikke særligt meget forstand på computere men jeg har fundet denne her:

http://www.edbpriser.dk/baerbar/compaq-presario-cq57-406so-id-7074120.aspx

Ville bare lige høre om den var god nok til mine behov. Mit budget ligger på mellem 2000 og 3500 kr. Anbefalinger til andre bærbarer er velkomne :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. februar 2013 - 15:47 #1
Med et Intel HD grafik og til spil. Det korte svar er nej dit budget hænger heller ikke helt sammen med en bærbar der kan spille MW3 andet end på lav grafik

denne ville evt kunne bruges men det er en anden pris

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=704500020&gruppe=visionnotebook
Avatar billede BWK Nybegynder
02. februar 2013 - 20:49 #2
Tak for det hurtige svar.
Nej du har ret, mit budget rækker ikke til særligt meget. Desværre rækker mit budget slet ikke til prisen på den pc linket viser.

Jeg var vist en smule for storttænkende da jeg skrev mit opslag.
Spil som jeg generelt gerne vil spille på computeren er spil som league of legends. Hvis MW3 ikke kan køres må spillet  selvfølgelig undværes.

Tror du at bærbaren virker fint til at køre "små" spil som league of legends?
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. februar 2013 - 21:45 #3
Jeg kan ikke se hvilket et af Intels grafik kort det er så jeg ville nok være lidt mere forsigtig med at købe den, og hvis den stadig er bygget lige som HP`s pavilion så skal du være meget opmærksom på varme problemer.

har fundet 3 andre muligheder og af disse ville jeg overveje lenonovoen

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductCompare-Show?products=ACNXM09EG030@store-elgigantenDK|LEG5802189K6G@store-elgigantenDK|SATC8501E7@store-elgigantenDK
Avatar billede BWK Nybegynder
03. februar 2013 - 13:31 #4
Tusind tak for hjælpen.
Jeg har snart fødselsdag og har fået et tilskud til computeren, så jeg tror jeg køber lenovoen.
Avatar billede sadolin1978 Novice
03. februar 2013 - 13:47 #5
det lyder som et valg der er til at leve med vil dog anbefale at mont. 4 Gb ram mere så der er lidt at arbejde med.

hvis du vil lukke denne tråd kommer dette som svar