Avatar billede ChristianGT Nybegynder
01. februar 2013 - 15:45 Der er 1 kommentar

Printer Spooler

Jeg har et problem med Printer Spooleren på min win7.
Jeg kan ikke tilføje en printer, da den kommer med svaret: Windows kan ikke åbne tilføj printer. den lokale printerspoolertjeneste kører ikke.

Jeg har været inde på Tjenester - Printer Spooler, trykkede på start da den var stoppet, den kommer med fejlen : Fejl 1053: Tjenesten svarede ikke på en start- eller kontrolanmodning inden for det forventede tidsinterval?

Printer Spooleren : står på Automatisk (starttype)

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2013 - 19:50 #1
Hej og velkommen til.
Gå i søgefeltet og skriv msconfig.
Når boksen åbner skulle du have en boks der hedder tjenester (hvis det er på samme måde i Win 7 som xp)
Åbn denne og find print spooler herinde.
Her skal der være et tjektegn.