Avatar billede eiken Nybegynder
31. januar 2013 - 23:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatiske opdateringer XPPro

Jeg har lavet en ny Install af XP Pro. Installeret SP2, SP3 og Micorsoft Security Essentials.
Når jeg prøver at åbne Windows Update og søger efter opdateringer, så opstår der fejl.
microsoft.com/da-dk/support siger at jeg skal downloade  Forefront Client Security Filter Manager QFE for Windows XP SP2 - KB914882.
Men når jeg installerer den får jeg at vide at en nyere version allerede er installeret - installationen afbrydes.
Start, Søg, Filer eller mapper, KB914882 gir ingen resultat.
WindowsUpdateAgent30-x86.exe  gir heller ingen resultater.
Hvad gør jeg så ?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2013 - 08:38 #1
Prøv at hente Dial a fix og kør dialafix.exe:
http://download.cnet.com/Dial-a-fix/3000-18512_4-84157.html
Det er så Windows update du skal prøve at reparere:
http://www.blograzzi.net/wp-content/uploads/2011/02/dial-a-fix-35+-Best-PC-Repair-Utility-Tools.png
Tjek boksen med Windows update af og tryk på go.
Prøv så om Windows update virker igen
Avatar billede eiken Nybegynder
02. februar 2013 - 14:44 #2
Jeg har sat pc'en til at give besked om nye opdateringer, men jeg vil selv kunne vælge hvad der skal hentes og installeres.
Jeg skal kun bruge opdateringer til XP, alle sikkerheds opdateringer fravælges.
Når jeg har fået alle opdateringer til XP, så skal computeren aldrig mere på Internettet.
Der kommer kun opdateringer hvis jeg sætter den til at hente og installere dem automatisk.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 16:32 #3
#1 løste ikke dit problem så?
Avatar billede eiken Nybegynder
27. februar 2013 - 00:06 #4
#3  NEJ
Men jeg har tidlige i en anden Microsoft support sag fået WindowsUpdateAgent30-x86 New.exe og WindowsUpdateAgent30b-x86.exe
De hjælper på problemet, men desværre får jeg ikke lov til at vælge hvilke opdateringer jeg ønsker installeret.
Takker for dit forsøg på hjælp.
Læg et svar og få point.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2013 - 00:11 #5
ping.