Avatar billede Vahid Mester
31. januar 2013 - 17:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy s 2

Hej, jeg har en Samsung G. S2.

Jeg har lige haft den til reperation hos Elgiganten.

Jeg kan nu ikke se video på den, ej heller når jeg f.eks prøver at tage billeder osv.. Så dukker skærmen ikke op på kameraet.. Kan kun se billeder.

Nogen forklaring?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
31. januar 2013 - 17:54 #1
tjek via indstillinger/om/opdater at den er fult opdateret. El. må du prøve at nulstille telefonen. Der er ikke så mange muligheder som med en komputer for at fejl søge.

Værkstedet nulstillede sikkert også enheden, så du har nok ikke noget at miste, prøv at kikke under SD kort og hukommelse/nulstil
Avatar billede Vahid Mester
31. januar 2013 - 19:50 #2
Tak, for hjælpen.. Hvordan lukker man et spørgsmål og giver point?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
31. januar 2013 - 21:34 #3
Virkede det.
Point gives når en bruger ligger et svar, som dette. :)
Avatar billede Vahid Mester
31. januar 2013 - 21:46 #4
Så har du fået point.. ja det virkede fint, tak ::)

Men hvordan lukker jeg så spørgsmålene.. har 3 -4 som er åbne, og ingen har fået point.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
01. februar 2013 - 10:07 #5
Når du klikker på en person og acceptere svar, så lukker du samtidig også spørgsmålet. Spørgsmålet forbliver åbent sålænge der ikke er et accepteret svar.