Avatar billede The Real Yoda Juniormester
31. januar 2013 - 09:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Enheder med ren android

Hej Eksperter

Synes ikke jeg har kunne finde nogen liste på nettet.

Er der noget sted, eller nogen der kan fortælle hvilke enheder der er installeret med ren android - altså android uden en skin fra enheds-producenten..

Jeg vil gerne høre om både mobiltelefoner og tablets
Jeg kender til google's nexus produkter og ved de har ren android.
Nogen siger at huawei også kører med ren android, men alligevel synes jeg ikke datterens huawei er helt magen til min google nexus.. så ..

Alle informationer modtages med kyshånd. Nyttige informationer belønnes med point :)
Avatar billede chalde Seniormester
31. januar 2013 - 17:02 #1
Alle producenter er nødsaget til at kompilere deres egen version pga. drivere m.m. Så de eneste "rigtigt rene" er Nexus enhederne.

Der kommer langsomt flere og flere med AOSP support, men de er ikke "rigtigt rene" på samme måde, men er det tætteste du kommer.
Hvis der ikke kommer bud på lister eller lign, så søg efter AOSP.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. juli 2013 - 09:22 #2
tak - lægger du et svar ?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
24. juli 2013 - 16:05 #3
Nå ikke... så lukker jeg ..