Avatar billede hrmalt1234 Nybegynder
29. januar 2013 - 17:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

!!Min pc er langsom!!

Hej!

Jeg har købt min pc og den køre ikke helt ok. jeg har købt den ved www.sharkgamming.dk (Team SharkGamming). og de siger i deres support at de ikke ved hvad den fejler.

den kan ikke trække de tunger spil, som Battlefield, ArmA 2 og Minecraft. men den kan dog godt trække Farming simulator 2011, og det er en .exe fil men køre. så jeg tænker om det kan være noget med de andre filer.

jeg har
operativsystem: Windows 7 64bit
prossor: 4x4gHz prossor
Grafikkort: MIS GTX 680 twinforcer

nogen der har prøvet noget ligene eller har noget eg kan prøve så må i meget gerne skrive
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
29. januar 2013 - 17:51 #1
Vis du har mange ting på din computer kan du prøve at slette dem.Gå til start Alle programer Tilbehør systemværtøjer diskopryding vælg så hvilken disk/drev du ville slette noget på
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
29. januar 2013 - 17:52 #2
Giv mig points her vis det hjalp ellers kan jeg ikke gøre mere :3.. Mvh
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. januar 2013 - 18:25 #3
Hej, og velkommen her på Experten.

  Prøv lige allerførst at højreklikke dene på proceslinjen og vælg "Start jobliste". Vælg nu fanebladet "Ydeevne" og fortæl, om CPU eller Hukommelse maxer ud?

De bedste hilsner
29. januar 2013 - 18:25 #4
Velkommen til E. ...

... har du selv manuelt instaleret STYRESYSTEMET ?
Avatar billede hrmalt1234 Nybegynder
29. januar 2013 - 19:23 #5
LarsMejsner:
jeg har ikke serlig mange ting på min pc, så det er ikke derfor.

CRKrogh:
min ydeevne er mellem 1 og 14 når jeg er her på internettet og snakker med nogle over Skype og den kommer op på 100% når jeg spiller mine spil

karise_larry:
jeg har ikke selv installert styresystemet det har Team SharkGamming intallert
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. januar 2013 - 19:26 #6
Hej igen.

  Jeg synes det lyder lidt voldsomt, at den knalder i loftet med den CPU. Hvor meget RAM har du? Har du en SSD eller almindelig hardisk i den?

/Carsten
Avatar billede hrmalt1234 Nybegynder
30. januar 2013 - 10:42 #7
4x4GB 1600MHz, TRAUMATIZR Series

og så har jeg 2 HDD en på 500gb og en på 1000gb
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
30. januar 2013 - 13:19 #8
Er du en komputerhaj ?
I mine øre lyder det lidt som om du trænger til at en af dine IT kyndige venner kikker fordi og tager et kik på din maskine.
Der kan være en million grunde til at maskinen virker langsom.
Drivere, vira, hardware osv.

Man kan selvfølgelig godt forsøge at diagnostisere det her gennem eksperten, men det kan hurtigt komme til at tage enormt lang tid. Og jo længere tid vi bruger på det, jo dårligere bliver din oplevelse med at købe en komputer af team shark.

Virker mig lidt underligt at deres support ikke kan hjælpe.
Hvis de ved ca. hvor godt maskinen skal håndtere et specifikt spil, og maskinen ikke levere noget der er tilnærmelsesvis tæt på, så er det jo meningen at de skal forsøge at finde fejlen.
Avatar billede hrmalt1234 Nybegynder
30. januar 2013 - 15:41 #9
De sagde de ikke kunne hjælpe mig over nettet. De sagde jeg kunne sende den ind og så vil de se. Så det regner jeg også med at gøre efter weekenden. Så det var bare vis der var nogle der havde prøvet noget lignende
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. januar 2013 - 17:20 #10
Som tordenfusk er inde på: Der kan være rigtig mange årsager, men ud fra din beskrivelse her, er jeg ret sikker på at det ikke er hardwaren, der driller. Men pas lidt på med at bede en forhandler om at rette op på konfigurationen - det er lidt som at give dem en blancocheck. Jeg ville nok også først høre rundt i mit eget netværk, om ikke der er en, der kan komme forbi og kigge lidt på sagerne.
Avatar billede hrmalt1234 Nybegynder
30. januar 2013 - 18:02 #11
Det har jeg gjordt og de viste heller ikke noget om det. Men jeg kom lige i tanke om at der går en pc nørdt i min parallel klasse jeg prøver lige ham.