Avatar billede Lykkefar Nybegynder
29. januar 2013 - 13:32 Der er 2 kommentarer

Problemer med modtagelse af mails fra Gmails adresser

Hej forum,

Jeg er ganske ny, men meget imponeret over den hjælpsomhed der er at finde herinde, så jeg tænkte jeg ville prøve, da jeg ærligt talt er sat af i forhold til nedenstående problemstilling, der koster min forretning (og efterhånden også mit humør) dyrt.

Pr. medio december (2012) begyndte der pludseligt at være problemer i forhold til modtagelse af mails sendt fra gmail-adresser (kun gmail) uden at jeg havde foretaget nogle ændringer i hverken hjemmeside setup eller mailindstillinger. Enten kom mails slet ikke, eller også kom de med ca. 2 dages forsinkelse. Jeg har gentagne gange kontaktet min webhotel-udbyder, Binero, der "vil dykke ned i sagen", men i øvrigt henviser til, at det kunne være hos "Google" den var galt. Det har jeg nu meget svært ved at forestille mig.

Jeg har mit domæne hos Dandomain, men mit webhotel hos Binero.
Jeg har naturligvis ikke opsat spamfiltre (eller jeg har for længst slettet dem, jeg havde).

Kan I hjælpe mig med at placere ansvaret? Og er der evt. noget, jeg selv kan gøre?

En hver hjælp modtages med dyb taknemmelighed.

Venlig hilsen
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2013 - 13:41 #1
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. januar 2013 - 18:29 #2
Hej.

  Hvordan modtager du mail lige nu? Har du en hosted Exchange, noget webmail sammen med webhotellet eller hvordan?

De bedste hilsner