Avatar billede kasperlegarth Nybegynder
14. januar 2013 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm ophæng

Hej alle sammen :-)

Egentlig er det et tv mit spørgsmål drejer sig om, men skræm eller tv, kartofel kartofel.

Jeg har engang ladet mig fortælle at man ALDRIG må købe et billigt ophæng til at hænge sit tv på væggen. Så jeg vil lige høre om der er nogen som kan komme med nogle gode anbefalinger? De må gerne være billige da jeg lever af en SU.

Ellers skal i vide at det drejer sig om en 32" skærm og at jeg gerne vil have et med "arm" på så det kan trækkes ud og vinklet.

På forhånd tak
- Kasper
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. januar 2013 - 15:11 #1
Da dit tv ikke vejer alverden, så bør bæreevnen være tilstrækkelig på de fleste ophæng.

Find det billigste ophæng som passer og opfylder dine krav til arm, vær evt obs på hvor tæt ophænget kan komme på væggen som minimum (hvis du har ubeviste krav til det).

Aldi havde for nogen tid siden tilbud på et universalophæng med arm som kunne både dreje ud og tilte, til kun 99 kr.
En bekendt købte et og er tilfreds.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. januar 2013 - 06:26 #2
Jeg fik lige idag et katalog fra Harald Nyborg ind af døren.
De har en del billige valgmuligheder som bør dække dine behov.
Prisen er i din størrelse og med krav om rotationsmulighed ligger fra 329,- kr. (fra 199,- kr hvis krav mindskes)

http://www.harald-nyborg.dk/41010/tv-ophaeng
Avatar billede kasperlegarth Nybegynder
29. januar 2013 - 15:34 #3
Mange tak for svarende :)