Avatar billede Dorte_henriksen Nybegynder
25. december 2012 - 09:37 Der er 3 kommentarer

To iphones men ikke deling af alt

Min datter har fået en iphones som er koblet på mit Apple id. Problemet er af hun har fået alle mine kontakter og sletter jeg en kontakt på hendes forsvinder den også på min telefon. Har været inde i indstillinger,  itunes&app store og slået aut. Ovf. Af programmer fra. Men det er åbenbart ikke nok. Hvad gør jeg ....
Avatar billede kjeldsted Novice
25. december 2012 - 09:49 #1
Jeg ville måske overveje at oprette et Apple ID til hende personligt. Det ville nok være den klart nemmeste og på længere sigt bedste løsning.
Avatar billede Dorte_henriksen Nybegynder
25. december 2012 - 11:40 #2
Tak for svar! Nu er jeg ikke særlig erfaren i denne iPhone verden. Hvad gør jeg rent praktisk nu hvis jeg skal lave hendesveget Apple id? Skal jeg nulstille og starte forfra?
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 01:09 #3
Det er egentlig ganske simpelt.

Du går på telefonen ind i 'Indstillinger' -> 'iTunes & App Store'
Her trykket du på mailadressen øverst og vælger så 'Log ud'. Nu skulle der gerne i bunden komme en knap hvorpå der står 'Opret nyt Apple-id'.
Så er det blot at følge guiden igennem og så er det klaret.