Avatar billede madseksperten Nybegynder
21. december 2012 - 12:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Safari stopper efter opgradering

Hejsa.

Nu håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig herinde, da jeg er ved at blive sindsyg. Jeg har for en uges tid siden opgraderet fra Lion til Mountain Lion. Efter denne opgradering har jeg voldsomme problemer med mit internet. Min mobil telefon, tablet og min sambos computer kører helt fint, det er kun min Macbook Pro der er giver problemer. Når jeg har mit Lan kabel i er der ingenting, men 5 minutter efter jeg kører trådløs, så stopper Safari med at finde hjemmesider, og jeg får bare beskeden den ikke kan finde noget net. Det betyder jeg trykker fx ind på eksperten.dk, derefter står den bare og tænker og tænker, og der sker ikke noget.
Jeg har prøvet at slette midlertidige filer, forskellige caches osv, men det hjælper ingenting. Der er heller ikke nogle opdateringer til rådighed.

Er der nogen der har en ide til hvad dette kan skyldes?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 12:31 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2012 - 13:49 #3
http://support.apple.com/kb/TS1959

har set flere steder det kunne skyldes noget med java

håber ikke jeg har skrevet noget forkert

m.v.h
Avatar billede madseksperten Nybegynder
24. december 2012 - 13:57 #4
Hej.

Mange tak for forslagene. Jeg har prøvet med firefox og chrome, hvor det er nøjagtig samme problem. Det må vel efterhånden være noget med routeren?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. september 2013 - 14:48 #5
lukker spørgsmål her da jeg ikke fandt ud af problemet. Reinstallerede det hele