Avatar billede Slabet Nybegynder
12. december 2012 - 08:40 Der er 1 kommentar

Fjern objekter i Photoshop CS6

Hej

Jeg er ved at redigere et billede i Photoshop CS6.

Jeg skal have et taget et rødt objekt ud af billedet, samt genskabe baggrunden for det pågældende område. Det er 4 x et mindre område det handler om.

Jeg har prøvet at bruge Pipetteværktøjet først, efterfulgt af Penselværktøjet, men resultatet er enten en lidt anderledes farve eller, at man stadig kan se objekterne, da de ikke bliver overmalet.

Hvordan får jeg genskabt baggrunden bag de røde objekter? fremtræder som 4 "pinde" på billedet

(Stængerne far en wet willy hat).

På forhånd tak for svar.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. december 2012 - 10:24 #1
Alle værktøjer kan justeres i styrke og mætningsgrad!
Du kunne eventuelt lægge billedet herind så kan jeg rette det for dig med en vejledning.
http://www.gratisupload.dk/