Avatar billede bouggi Nybegynder
11. august 2001 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af directx

Jeg har lige installeret directx 8.1 beta men har erfaret den er fyldt med sjove fejl som lyder out of date og update fra microsoft og andre sjove ting.
Så nu må vovse dø.... Hvordan fjerner man den igen og installerer 8.0 som man ved virker efter hensigten

Mvh//// Bouggi
Avatar billede bbs Nybegynder
11. august 2001 - 11:19 #1
Gå ind i kontrolpanel, tilføj / fjern programmer.
Find DirectX og afinstaller.
Temmelig simpelt :)
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 11:20 #2
Eller prøv med DirectX Buster. http://www.directxbuster.de/index_e.html
Avatar billede bouggi Nybegynder
11. august 2001 - 11:26 #3
bbs...Nope den dutter ikke den er ikke i tilføj fjern prog..
Makse kigger lige dit svar efter

Mvh....///Bouggi
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 11:37 #4
http://www.tweakup.dk/filer/filsektion.htm ligger der også et program til formålet.
Avatar billede bouggi Nybegynder
11. august 2001 - 11:59 #5
Makse...Det virkede sq så her er dine point
Tak for hjælpen og det er jo ikke første gang du *GGG*
Du burde snart få lov til at se dyret IRL... *LOL*
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 12:05 #6
Takker for point. :)
Hvad har du efterhånden fået proppet i da?
Avatar billede bouggi Nybegynder
11. august 2001 - 12:10 #7
Har lige måtte formatere for 6-7 gang eller sådan noget men har nu 1024 ram og 120 gb hdd 900 plus lidt cpu og stadig det latterlige 32 mb grafikkort fra msi