Avatar billede daphne Novice
09. december 2012 - 16:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan overfører jeg mails fra openmail

Jeg har fået ny pc, men kan ikke få overført mine gamle mails fra mit Windows open mail ??

Nogen der kan skære det ud i pap for mig, så jeg kan få det til at virke ??

På forhånd tak.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2012 - 02:51 #1
mit Windows open mail?- Hvilken mailklient benytter du?
/ptj_11
Avatar billede daphne Novice
10. december 2012 - 08:01 #2
Forstår ikke hvad du mener med mail-klient ??
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2012 - 17:25 #3
Hvad jeg mener er:
Outlook
Windows Live Mail
Eudora
Outlook Express
Disse mailklienter/programmer og en hel masse andre kan være dit mailprogram, så jeg spørger for at kunne hjælpe dig med at finde svaret på dit spørgsmål.
Måden at overføre mails fra et program til et andet, er ikke nødvendigvis den samme for alle programmer, så for at kunne hjælpe dig, så er vi nødt til at få lidt mere at vide.
/ptj_11
Avatar billede daphne Novice
10. december 2012 - 18:52 #4
Åh på den måde :-) - jeg benytter Windows Live mail, og det var selvsamme program jeg benyttede på min gamle maskine :-)

Mvh.
Gitte
Avatar billede daphne Novice
09. marts 2013 - 18:33 #5
Vi har fået det til at virke nu, ved hjælp af en ekspert, vi har haft på besøg.

Takker for indsatsen.

Mvh.
Gitte
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. marts 2013 - 20:12 #6
Sorry, jeg havde ikke set, at du havde svaret på mit spørgsmål.
Men godt at I har klaret det.
/ptj_11