Avatar billede zana Nybegynder
06. december 2012 - 18:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gamer Pc

hej vil købe en ny gamer pc er ikke så god til det med computer
er dette en god gamer pc? og hvorfor ?

http://www.hitech-gamer.com/en/Special-Editions/Battlefield-3/Battlefield-III-PRIVATE-V5.html

Battlefield III - PRIVATE V5

tak på forhånd.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. december 2012 - 18:09 #1
Og så opretter du gud hjælpe mig en ny tråd?? Du er ikke for smart.
Avatar billede zana Nybegynder
06. december 2012 - 21:25 #2
okay fuck off fra min spørgsmål!
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2012 - 21:34 #3
zana, da du åbenbart stadig ikke helt har forstået Ekspertens regler, linker jeg lige til dem igen: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Du gør det altså svært for dig selv.......
Avatar billede zana Nybegynder
06. december 2012 - 22:05 #4
vejmand................ fuck off fra mit spørgsmål! ¨¨
du kommer hele tiden og fucker det hele om!
Avatar billede zana Nybegynder
06. december 2012 - 22:08 #5
op*

vil bare have nogle som kan jeg svare på mit spørsmål og du kommer bare og ødelægger det hele!
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 22:34 #6
den er fin nok, og prisen er go. dog er disken lidt lille.
Avatar billede zana Nybegynder
06. december 2012 - 23:07 #7
ja 500gb, kan jeg spil assassin creed 3 altså nogle nye spil.?
Og er 4.2cpu ikke meget hurtig?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. december 2012 - 09:22 #8
#sidwave
Hjælp ikke sådan en type. Han har svært ved at indordne sig og prøver man at hjælpe, for man bare et spydigt svar (se hans tidligere tråde). Det er formodentlig/forhåbentlig et af de sidste levn fra curlingforældretiden, troede faktisk alle var blevet voksne nu. De er som små fugleunger der bare skal fodres hele tiden og ikke kan en skid selv. Han har åbenbart ikke fattet hvordan eksperten fungerer, til trods for ihærdige forsøg fra vejmands side at hjælpe til.
Avatar billede zana Nybegynder
07. december 2012 - 14:15 #9
okay............ har jeg ikke sagt til dig fuck off fra mit spørgsmål! ?
det er dig som ikke er voksne i nu siden du hele tiden kommer og ødelægger det hele!
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. december 2012 - 14:25 #10
okay............ har jeg ikke sagt til dig fuck off fra mit spørgsmål! ? ... Det kan da godt være den tone virker på din mor, men herinde kommer du ikke langt med den ;o)

det er dig som ikke er voksne i nu siden du hele tiden kommer og ødelægger det hele! ... Øhh, den med at ødelægge, klarer du vist helt fint selv. Der behøver du ikke min hjælp.
Avatar billede zana Nybegynder
07. december 2012 - 15:10 #11
hvad har min mor om gøre med denne sag?! fuck og din mor! hvor gammel er du lige siden min mor kommer ind i sagen?
Avatar billede zana Nybegynder
07. december 2012 - 15:11 #12
sidwave: ja 500gb er lidt, kan jeg spil assassin creed 3 altså nogle nye spil.?
Og er 4.2cpu ikke meget hurtig?

tak på forhånd.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. december 2012 - 15:26 #13
#11
Formodentlig gammel nok til at være din far, hvilket du skal være glad for at jeg ikke er.
Avatar billede zana Nybegynder
07. december 2012 - 15:39 #14
okay.....! gå fra mit spørgsmål gider ikke og svare dig mere!
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. december 2012 - 15:50 #15
#14
Du er alligevel udenfor pædagogisk rækkevidde, så jeg gider ikke spilde mere tid på dig. Tror bare ikke du skal forvente dig for meget herinde, du har vist brændt dine broer.
Avatar billede zana Nybegynder
07. december 2012 - 23:55 #16
okay...