Avatar billede Steen Seniormester
04. december 2012 - 21:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Disable enhed på netværket der konfligter

Hej

Jeg har en HP printer og en TDC Homedisk. De konflikter/ giver rod i opstarten.  Min homedisk er defineret som drev "Z" ( som jeg mener den skal og kortlæseren i min printer tager den plads hver gang, så den skal jeg afslutte, og så skal jeg oprette min homedisk manuelt.  Hvilke mulighed er der for at låse min homedisk på "Z" og så give printeren kortlæser et andet drevbogstav ?

Går jeg ind under disk håndtering optræder disse 2 enheder ikke, og jeg ved ikke hvor de skal findes...

Hvis begge dele ikke kan køre samtidig vil det ikke gøre noget hvis kortlæseren bliver disable...
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2012 - 21:51 #1
Har du også problem hvis du vælger at gå i dvale i stedet for at lukke helt ned, når det hele er konfigureret korrekt?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. december 2012 - 22:03 #2
Hejsa.

  Dine enheder bør under alle omstændigheder være synlige i enhedshåndteringen imens de er tilsluttede og tilgængelige. Hvis du vil ændre indstillinger for dem imens de IKKE er det, går du først op under "vis" og vælger "vis skjulte enheder", så er det hele synligt. Her kan du vælge at disable din kortlæser. Men en anden mulighed var jo blot at tildele den et andet drevbogstav inde i diskhåndteringen?

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2012 - 08:11 #3
http://www.gratisimage.dk/image-3FDD_50BEF354.jpg

kontrolpanel-sdministration-computeradministration-diskhåndtering

m.v.h
Avatar billede Steen Seniormester
09. januar 2013 - 11:43 #4
Hej CRKrogh

Hvis du smider et "Svar" er der point
Avatar billede Steen Seniormester
23. januar 2013 - 16:43 #5
Treatmerice - læg et svar og der er point
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2013 - 17:29 #6
OK