Avatar billede blackunicorn Nybegynder
19. november 2012 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min browsere giver timeout

Jeg bruger Chrome og IE9, men har store problemer med at browse.
70 - 80% af gangene kan siden ikke vises.

Andre netværksfunktioner som teamviewer, FTP osv. virker fint.
Jeg har også taget et par hastighedstests, og der ligger den som den skal.

Problemet har efterhånden stået på nogle uger, og jeg er ved at være godt træt af det.

Jeg har alm. bredbånd hos Telenor.

Er der nogen der har et forslag til hvad problemet kan være, og hvordan man kan afhjælpe det ?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 00:41 #1
kontakt Telenor. Måske er det et http protokol problem/dns.
ivertfald skal du få telenor til at fejlsøge din forbindelse.
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
20. november 2012 - 00:47 #2
Okay, vil kontakte dem imorgen, og få dem til at fejlsøge forbindelsen.. :)

Skriver igen, når de har kigget på det, og forhåbentlig fået rettet fejlen.
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
21. november 2012 - 00:35 #4
karise_larry

Tak for dit forslag, men jeg har i mellemtiden reinstalleret computeren. Så der burde ikke være rod i registrerings databasen.
21. november 2012 - 01:55 #5
Men har du stadig oprindelig problem ???

Se også -> www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede blackunicorn Nybegynder
04. januar 2013 - 00:18 #6
Problemet viste sig at være en defekt router.
Efter at have fået en ny router tilsendt, virker alt igen perfekt.