Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 13:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

silverlight

har windows 7 serv.pack 1 og under windows update ligger der en opdatering jeg ikke tør ta´- er flg.
microsoft silverlight - KB2636927
har noget i nakken som si´r mig jeg ikke bør ta´den!
hvad gør den ved pcén???
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2012 - 13:24 #1
Den er der intet galt med - Silverlight svarer lidt til Flash og benyttes på hjemmesider til fx at vise video.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2012 - 13:25 #2
Hvorfor vil du ikke opdatere Silverlight????

Som udgangspunkt mener jeg du skal tage alle opdateringer, Microsoft kommer med under Windows Update.

Hvis et eller andet senere driller, kan du altid afinstallere en opdatering igen. (Med mindre, der tydeligt står, at opdateringen ikke kan afinstalleres)
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 13:27 #3
det som sidder i nakken af mig er, at jeg har haft den opdatering tidl. og at den bevirkede at mine flotte farver på skrivebord samt foroven og forneden blev duset ned - og ordet silverlight lyder "som om den ku´finde på det"
men det mener du altså ikke den kan??? s.u.?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2012 - 13:36 #4
Efter hvad jeg kan se, er det en sikkerheds-opdatering til Silverlight: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=29715

Så jeg vil tro du har Silverlight installeret i forvejen.....
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 14:21 #5
ved du hvad - jeg prøver at installere den - den er den sidste rest af min recovery af i går og sku´det gå galt kan jeg bare afinstallere den igen - tak for dine råd og læg lige et svar til mig til points.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2012 - 14:35 #6
Velbekomme, accepter bare svaret fra keysersoze.  :-)