Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 11:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logind på mdt via pxe boot

hej når jeg pxe booter og  botter den op på MDT  og  så skal jeg skrive  Adgangskode og dumaen og Brugernavn MEN det Brugernavn  og Adgangskode og dumaen  dur ikke :(((    jeg har kikket i Control Panel \ System and Security \ System  og under dumaen er min dumaen der men det dur bare kke i MDT BOOT håber i  kan hjælpe MIG ?? :-)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
03. november 2012 - 11:21 #1
Hvad får du af fejl?

Bare forkert brugernavn eller adgangskode?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 20:03 #3
Avatar billede nyhuus Nybegynder
03. november 2012 - 21:15 #4
Har du prøvet med en account der er medlem af Domain Admins?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 00:12 #5
Godaften nyhuusdk  jeg forstår ikke helt hvad du mener kan du ikke prøve og vise det på video eller billeder  ? :-)
  der er Domain  Control Panel \ System and Security \ System

Lavet en Domain  til PXE boot
Avatar billede nyhuus Nybegynder
04. november 2012 - 00:47 #6
På det domæne hvor MDT køre, der skal du have lavet en bruger der har adgang til at benytte det.

Hvis du laver en bruger som bliver medlem af Domain Admins gruppen så vil den bruger have adgang.

Du administere brugere inde i "users and computers" MMCen

Hvilken server version køre du dit setup på?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 00:59 #7
windows server 2008 enterprise 32-bit
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 15:39 #8
skal jeg ind på www.jravn.dk/pic/SCCM_CA_11.JPG ????
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2012 - 15:39 #9
Lukker  nyhuusdk svarer ikke