Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
30. oktober 2012 - 22:56 Der er 6 kommentarer

Batteri oplader ikke

Hej, jeg har en medion bærbar model: medion akoya p8612 som jeg har købt et helt nyt batteri til, da den gamle er død. Så idag har jeg prøvet den, men når jeg sætter markøren på batteriikonet, så står der altid 6%, oplader, og sådan forbliver det. Nogen der har prøvet det, eller ved hvad man skal gører her. Tak for jeres hjælp

Undskyld hvis jeg ikke sætter emnet op i den rigtige kategori.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. oktober 2012 - 05:58 #1
Du må ha en måler på opladeren for at se om der kommer ladestrøm ud af den, hvis ikke så ny lader.
Avatar billede TKA Novice
31. oktober 2012 - 07:20 #2
Ja Hvis ikke det Silbidor sagde så køb en ny:)
Avatar billede pretttyfly Praktikant
31. oktober 2012 - 08:56 #3
sikke noget sludder, enten så virker en lader eller så gør den ikke. men til gengøld vil jeg lige høre om du har købt et originalt batteri ? for der er visse computere som ikke accepterer uoriginale batterier..
Avatar billede pretttyfly Praktikant
31. oktober 2012 - 09:03 #4
det skal dog lige siges at der findes ladere med (center pin) som er et (føle stik) i laderen, og hvis denne er i stykker vil laderen typisk ikke virke, men efter at have googlet lidt, mener jeg ikke dette er tilfældet her, da der ikke er center pin i laderen på en akoya..
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
31. oktober 2012 - 15:59 #5
Hej, hvordan ser jeg om batteriet er originalt?

Den er købt herfra: http://www.laptop-battery-replacement.com/
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
01. november 2012 - 21:57 #6
Ingen ideer?