Avatar billede elsbeth Nybegynder
30. oktober 2012 - 18:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Får ikke billede på skærmen, når jeg ser TV (DR1 m.fl.) på PC'en

Jeg har indtil for nylig kunnet gå ind på www.dr.dk og afspille diverse TV-programmer på skærmen. Da jeg ville se Forbrydelsen på min PC i dag hentedes den godt nok, men den afspiller kun lyden - skærmen er sort. Hvorfor kan jeg lige pludselig ikke mere få billede på skærmen(men kun høre lyden) på min bærbare HP Pavillon?
Jeg anvender Windows 7. PC'en er fra september 2010 og kører 64 bit.
Jeg tror miseren skyldes et slettet flueben - men hvor?
31. oktober 2012 - 14:07 #1
Check JAVA mm. ->

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

(Forventer at du bruger IE9 (Internet Explorer 9.X) ?)
Avatar billede elsbeth Nybegynder
05. november 2012 - 11:00 #2
Da der åbenbart ikke er nogen der kender svaret på min forespørgsel, har jeg selv brugt en del tid på det, og også fundet løsningen.
Er der andre der har problemet så har i løsningen her:

Går ind på følgende side:
http://www.dr.dk/hjaelp/DR_NU/DRNUFAQ.htm

Hvis du følger henvisningen under punktet "Hvorfor kan jeg kun høre lyden, men ikke se programmet". Så vil du efterfølgende også kunne SE programmet.
Avatar billede elsbeth Nybegynder
14. november 2012 - 17:11 #3
Jeg har selv svaret. Går ind på: www.dr.dk/hjaelp/DR_NU/DRNUFAQ.htm
Der står hvad du skal gøre for at få billede igen - helt nøjagtigt, og det virker.