Avatar billede a/s Nybegynder
23. oktober 2012 - 22:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konstruktiv feedback på D-LaserTerapi.dk

Jeg vil meget gerne have feedback, forslag, kritik, godt & skidt..... + meget andet brugbart vedrørende sitet D-LaserTerapi.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 17:10 #1
Meget effektivt site - jeg sidder faktisk og bliver fristet : )

Kun lidt småting:

Telefonnumrene: Fjern det indledende "+45"
- giver jo alligevel sig selv. Kan højst virke forvirrende.

Adressen i footeren (nederst) bør være med samme font som menupunkterne øverst
- når nu det er de samme farver, og har samme "overordnede" præg.

"Laserbehandling hos dig." - øverst, og billedteksterne på forsiden  er meget små.
- En anelse større, tak.

"NIKOTIN--UAFHÆNGIG" grafikken, er meget sjovt lavet, men lidt for ulden i teksten..
- gør at den ser amatøragtig ud, ved siden af de knivskarpe skodder..

Hovedproblemet er at jeg overhovedet ikke tror på at det virker.
Men det kan du jo være ligeglad med - jeg er ikke i din målgruppe (godtroende fjolser)  : D
Avatar billede a/s Nybegynder
26. oktober 2012 - 09:12 #2
Hej T4NK32 for dine brugbare input.

Jeg er ikke expert på laserterapi, men min kunde har meget stor succes med behandlingerne og jeg selv har kvittet cigaretterne - som jeg har været afhængig af i mere end 25 år - efter blot én laserbehandling!