Avatar billede mads375 Juniormester
22. oktober 2012 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Synology server bruger alt CPU

Hejsa.

Jeg har en synology ds209, som har kørt rigtig godt indtil videre. Siden jeg har tilkoblet den min nye router fra TDC, kører CPU kraften på 100%

http://postimage.org/image/6zm09vled/

Jeg laver ingenting på serveren, så det er dag og nat, den står og "larmer" som om det er en computer, der er ved at starte op. Har i nogle ide til hvad det kan være?

Mvh Mads
Avatar billede chalde Seniormester
23. oktober 2012 - 06:28 #1
Hvad bruger CPUen?
Kig i Ressource Monitoren i fanebladet Process.
Avatar billede Henry Novice
23. oktober 2012 - 09:05 #2
Hvis du har mange billeder liggende så kan det godt tage lang tid for den at konvertere dem, min stod i over 14 dage på 100% fordi jeg havde lagt mange nye billeder over på den.
Avatar billede mads375 Juniormester
24. oktober 2012 - 23:34 #3
mange tak for svarene. Txl jeps du havde sku ret. Gik ind i min photostation, og der står der billeder og banker rundt, for at opdatere. Er du gal det tager lang tid.

Nå, men tak for svarene. Smider du et svar txl?

Mvh Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
18. november 2012 - 15:28 #4
Siden der ikke er kommet svar, lukker jeg spørgsmål her. Tak for hjælpen.
Avatar billede Henry Novice
18. november 2012 - 23:36 #5
Jeg havde selv samme problem, så jeg pausede den engang i mellem