Avatar billede joki Juniormester
16. oktober 2012 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Web og windows applikation

Hej

Jeg er ved at udvikle en applikation, i visual studio,hvoraf en del kører via web og den anden via windows forms.
Jeg har en del controller og interface klasser som fælles objekter.
Jeg antager jeg skal have 2 projekter i samme "Solution", men hvor placere jeg mine objekter, så de kan benyttes fra begge projekter.
Skal jeg lave en pakke og hvis ja hvordan gør jeg det?

På forhånd tak
Avatar billede runesoft Nybegynder
16. oktober 2012 - 14:32 #1
Du laver et tredje projekt de to andre refererer
Avatar billede Syska Mester
16. oktober 2012 - 14:33 #2
Du laver et class library projekt og laver en reference fra de to adnre projekter til det ... på den måde kan du genbruge kode.
Avatar billede joki Juniormester
16. oktober 2012 - 14:39 #3
Tak for hurtig svar :-) Kender ikke lige reglerne præcist for point givning, men jeg mener buzzzz havde det mest detaljeret som jeg jeg vil benytte, så smid et svar :-) og tak for hjælpen
Avatar billede Syska Mester
16. oktober 2012 - 17:46 #4
Men runesoft var lige så rigtigt, dog ikke så detaljeret, men du kan jo dele point mellem os, som jeg vil mene er det mest korrekte her.

mvh