Avatar billede bimse_100 Nybegynder
15. oktober 2012 - 23:04 Der er 2 kommentarer

Reset router hver dag

Hej. Jeg har problemer med at min router D-link 655 skal resettes ca hver dag før at den virker. Det var intet problem da vi havde telenor 6/1 men nu har vi Waoo 30/30. Ved ikke om det har noget med det at gøre. Vi har pt på netværket 1stk ipad + 3 iphones + bærbar + nogle gange boxee.
Har i nogle gode ideer.

Kan ikke finde ud af om det er fordi at der er kommet en telefon mere, eller det er efter at vi har fået Waoo(de siger at alt ved dem er ok)Vi fik begge dele ca samtidig :-)

Håber at i kan hjælpe
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
16. oktober 2012 - 10:41 #1
Har været ude for det samme ved at flytte en router fra en 20/2 adsl til en 10/10 fiber, hvor den bare kogte sammen konstant på fiberen, selvom den virkede fint på ADSL

Jeg tror det har noget at gøre med kvaliteten af routeren, måske at den er bygget til ADSL og ikke fiber, selvom det ikke burde have noget at sige som sådan.

Det smarteste er bare at købe en ny router.
Avatar billede bimse_100 Nybegynder
16. oktober 2012 - 12:44 #2
Jeg troede også at det var routeren, før havde jeg en gammel SMC & en NETGEAR men de lavede det samme nummer, så jeg købte en ny for 14dage (D-Link655) siden fordi at jeg troede at det var dem der var for gamle. men det hjalp ikke :-(
Vores bærbar kan ikke uploade hvis jeg laver en test hvor der skulle være 30/30 så bliver det 30/0,13. Kan det være vores bærbar som smadre forbindelsen?