Avatar billede Svend-Aage-Jensen Nybegynder
15. oktober 2012 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udskrift fra Adobe

Problem 1
Jeg ude for, at jeg får noget underlig tekst, som ikke kan læses. Det kan være hele siden, eller kun noget af den.
Problem 2
Ved udskrift af PDF filer, skal jeg holde Ctrl tasten nede, når jeg klikker på "udskriv". Ellers kører den fast, og programmet skal lukkes ned og startes op igen.

Jeg har afinstalleret Adobe og geninstalleret flere gange, uden at det hjælper. Ligeså med printerdriveren. Det hjælper heller ikke.
Jeg har Windows XP, printeren er en Canon MP600.
Er der hjælp at hente?

Svend Aage
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2012 - 15:31 #1
Avatar billede Svend-Aage-Jensen Nybegynder
16. oktober 2012 - 10:32 #2
tak for forslaget. Jeg ville nu hellere have en løsning så jeg kan fortsætte med Adobe Reader.

Jeg prøvede at installere ovennævnte foxit.reader. Men man bliver jo overfaldet med tilbud om at købe reg.cleaner osv.
Hvis een af de to readere skal bruges, skal Adobe Reader så afinstalleres først?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. oktober 2012 - 11:18 #3
Nej, det er ikke nødvendig at afinstallere Adobe Reader for at bruge en af de to andre.....
Avatar billede Svend-Aage-Jensen Nybegynder
21. oktober 2012 - 10:27 #4
Jeg har downloadet den nye version Adobe Reader XI, og den har tilsyneladende løst  i hvertfald problem 2. og til dels også priblem 1. jeg har kun fået få udskrifter med "volapyk" på siden.