Avatar billede jatime Nybegynder
15. oktober 2012 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printer kun halvdelen af papiret.

HP Color Laserjet 2820. Efter udskiftning af tromle samt 2 ud af 4 patroner får jeg udskrift, hvor venstresiden (A4 horisontal) ikke er printet, midten af papiret er lidt synlig og højre siden er helt som den skal være.

Kan nogen give en ledetråd på, hvad jeg selv kan gøre før den skal videre til tekniker?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. oktober 2012 - 09:57 #1
Siden du har skiftet tromlen, er det mest sandsynligt fejlen ligger her.

Hvis du har fjernet "pakkemateriale", så prøv at se om der skulle sidde en rest og dække her....

Tromlen bliver belyst af laseren - men hvis den ene halvdel af tromlen ikke kan belyses, vil du få det beskrevne problem. Det vil du omvendt også, hvis laseren er defekt...
Avatar billede jatime Nybegynder
19. oktober 2012 - 10:48 #2
Tak for respons. Valgte i går at sende den til reparatør som - telefonisk ud fra min beskrivelse - fortalte mig, at den tromle hvor de 4 patroner sidder i, er skæv og skal rettes ind.
Håber det har løst problemet og vi får se.