Avatar billede Soprano Nybegynder
12. oktober 2012 - 12:57 Der er 6 kommentarer

Programere mus.

Hejsa.

Ved nogen om der findes et program der kan styre musen? så den feks køre en bestemt rute/click en gang i timen eller lign.?

Hvis det har betyding er det til et spil hvor man tjener nogen point ved at gøre nogen ting.

Håber nogen kan hjælpe.
12. oktober 2012 - 13:02 #1
Velkommen til E. ...

www.googleerdinven.dk/?q=mouse+auto+clicker+free+download

Der er en del muligheder  ;-)
Avatar billede NCG Novice
12. oktober 2012 - 14:40 #2
Det kaldes normalt macroer eller bots, og det er også forbudt i langt de fleste spil! :D

@michael_stim
Jeps, det sker faktisk også tit for mig!
Jeg har haft preview åbnet længe, blev afbrudt af noget andet, og glemte derefter at få trykket opret ...
Avatar billede Soprano Nybegynder
12. oktober 2012 - 13:28 #3
Hejsa. og tak.

Men det er ikke kun autoclick jeg leder efter, så havde det ikke været noget problem. den skal køre en bestemt rute på skærmen og trykke et par stedet for at "starte" spillet og spillet tager ca 45min så den skal kunne gøre det en gang i timen ca.

Hvis der er et program du kender der kan det ville det være cool.

har prøvet og google mig lidt frem og tilbage men uden held.
12. oktober 2012 - 13:45 #4
Visse af programmerne kan du (manuelt) indsætte [Delay] + [Repeat] i en læsbar Tekstfil ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. oktober 2012 - 13:58 #5
Det kaldes normalt macroer eller bots, og det er også forbudt i langt de fleste spil! :D

Nu kom jeg ind på dit spørgsmål NCG??? Har det i preview.

//Michael
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. oktober 2012 - 14:00 #6
#4
Det er nok kun brugeren NCG der forstår det jeg skrev, men gik ind på tråden og opdagede jeg havde NCG's kommentar i preview mode??? Ikke første gang det sker ;o)

NCG skrev: "Det kaldes normalt macroer eller bots, og det er også forbudt i langt de fleste spil! :D", og er altså ikke min tekst.