Avatar billede NanoGeek Seniormester
10. oktober 2012 - 10:46 Der er 1 løsning

Programmør og grafiker søges (Unikt system)

Hej eksperter ;-)

Jeg vil prøve at gøre min søgen så enkelt som mulig.

Grafiker og programmør søges.

Er du en programmør som synes du gør det godt. Så lytter jeg gerne til din foreslag om hvilket sprog der skal anvendes.
Personligt kan jeg kun en smule HTML og PHP, men har stort overblik, så kan nemt finde rundt i de færdig skrevne scripts.

Er du grafiker, så hop også med på vognen. Det er ikke de store grafiske opgaver der skal laves og din andel i projektet bliver bestemt ikke mindre af den grund.

Projektet:
Det er begrænset hvad der kan siges om projektet. Idéen er ikke udført i levet før og med den rigtige reklame og opmærksomhed på produktet vil det kunne anvendes verden over.
Kort og godt, en psykologisk robot som kan hjælpe folk med deres problemer.

Er der nogle som skriver på tråden kommer kontakt informationer selvfølgelig frem. Håber rigtig meget på at høre fra flere af jer :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 12:34 #1
Ja det kræver nok lidt mere forklaring omkring projektet og hvad der skal laves, samt hvad planerne er omkring produkt, økonomi, markedsføring og andet.
Du kan fange mig på osj@device.dk