Avatar billede hl2010 Nybegynder
09. oktober 2012 - 10:59 Der er 2 kommentarer

Flytning af computer

Hej

Måske et meget enkelt spørgsmål....;-)

Vi vil flytte vores computere, harddisk mm. (vi har netværk). Vi vil gerne flytte det hele ned i vores forretning og arbejde  trådløs via usb fra hjemmekontoret. Hvad kræves for at vi kan foretage denne flytning?

Mvh
Avatar billede Thomas_NS78 Mester
19. oktober 2012 - 21:18 #1
I må lige skrive lidt mere.

er det i samme bygning, dvs. i vil gerne have computerne stående i stueetagen, men have skærm, mus, tastatur på første sal?

eller er det geografisk? så i har bærbare/stationære på hjemmekontoret som så skal forbindes til computere på arbejdspladsen?
Avatar billede hl2010 Nybegynder
21. oktober 2012 - 09:59 #2
Nej ikke i samme bygning.
...

Vi vil flytte en stationær computer, netværk og printer ned i vores forretning. Vi har også et hjemmekontor og der vil så arbejde med bærbare.........men vi skal kunne komme på netværket. Håber jeg får forklaret godt nok;)))