Avatar billede smithfl27 Nybegynder
05. oktober 2012 - 16:25 Der er 1 kommentar

Microsoft Windows Media Center (Optagelser af TV3) HVORDAN?

Hej. Er der nogen der vil forklare hvordan Microsoft Windows Media Center virker i Danmark? Jeg har prøvet det i udlandet og det virkede rigtigt godt syntes jeg.
Kan jeg foreksempel taste ind post nr. 2200 og så regne med at jeg kan få en dansk guide? Vi skal en tur til 9800-området til sommer og jeg er tvivl om DVB-C USB TV optager kan bruges.

Hvis jeg foreksempel vil optage fem timers TV på en bestemt kanal er der et open source program der kan anbefales eller købe program? Eller kan Microsoft Windows Media Center optage 5 timer af gangen på en bestemt kanal hvis programmerne kun er en halv time lange.
Avatar billede juleulven Nybegynder
05. oktober 2012 - 16:54 #1
WINMC virker ikke med DVB-C det skyldes nogle rettigheds begrænsninger....

min anbefaling er, at du køber en udgave af www.dvbviewer.com
det program fungerer 100% også med DVB-C

du kan finde mange flere informationer på www.recordere.dk