Avatar billede Malte-Sosa Nybegynder
30. september 2012 - 13:06 Der er 5 kommentarer

Internetforbindelse

Hej

jeg har prøvet på at få internet gennem min PC og over til min Xbox, Og er derved muligvis kommet til at ændre på nogle internetindstillinger.
Mit problem er, at jeg godt kan få forbindelse til routeren men ikke videre til internettet.
er der nogen der kan svare mig på, hvordan jeg nulstiller indstillingerne?
eller har et andet forslag til løsning?

tak på forhånd
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 13:11 #1
Velkommen til.
Lidt mere info:
Styresystem?
Hvor har du ændret på indstillinger? computeren eller router?
Avatar billede Malte-Sosa Nybegynder
30. september 2012 - 13:21 #2
Det er en asus med Windows Vista.
Jeg har ændret på nogle indstillinger om deling. men ikke på router da internettet virker på alle andre computere.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2012 - 13:24 #3
Hmm Jeg kan på min Xp maskine her højreklikke på de små skærme nede i tray og vælge at reparere forbindelsen.
Ved ikke om den mulighed er til stede på Vista og vil løse dit problem?
Avatar billede Malte-Sosa Nybegynder
30. september 2012 - 13:35 #4
Når jeg vælger "reparere forbindelse" kommer den bare med nogle forslag, men ingen af dem virker :)
Avatar billede Malte-Sosa Nybegynder
30. september 2012 - 13:46 #5
Har fået det til at virke nu.
ellers tak for hjælpen :)