Avatar billede Slettet bruger
28. september 2012 - 20:12 Der er 3 kommentarer

Løbesko!?

Ja, jeg skal have et par løbesko, men når jeg har sådan en klods på løber jeg langsommere. Jeg vil gerne have nogen som ikke gør at jeg løber så langsomt. Så skriv en kommentar hvis du har nogle fif til hvorfor nogen jeg skal købe.. (jeg er kvinde.. :)))
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2012 - 20:50 #1
ind til en rigtig sportsbutik - de gode har et løbebånd, som du lige kører lidt på. Så kan de se, hvordan du træder, og de finder de rigtige sko til dig.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. oktober 2012 - 18:17 #2
Meget mærkeligt spørgsmål især når denne ligger under Design tråden.

Hvor meget vejer dine sko, siden du løber langsommere?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. oktober 2012 - 19:06 #3
der er lige udkommet en test fra (usa eller noget) - du skal bare bruge de løbesko, som din fod befinder sig godt i. Og det har intet med prisen at gøre.