Avatar billede lordnelson Seniormester
26. september 2012 - 18:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tælle værdi i form felter

Hej
siden er lavet asp , men skulle vel ikke volde problemer:
Har en Variabel antalB og en Variabel AntalR

I formularen bliver der lavet lige så mange Tekstfelter som der er i variabel AntalR

eksempel: AntalB indeholder 100 og antalR indeholder 10
Så kommer der altså 10 rækker med tekstfelter, summen af indholdet skal svare til de 100 der er i AntalB

Helst med en tæller:
Feks du har brugt 40 ud af 100 osv , ændret så snart man har udfyldt et felt med tal

Og til sidst er der en send knap, denne må kun være aktiv eller vises hvis summen af indeholdet i felterne = AntalB

Håber det giver en mening
Avatar billede olebole Juniormester
26. september 2012 - 22:59 #1
<ole>

- og hvor er du så kommet til? Hvad er problemet præcist?

/mvh
</bole>
Avatar billede lordnelson Seniormester
27. september 2012 - 07:09 #2
Hi Ole
har lavet formularen, har fået den til at lave det antal tekst felter der skal skrives i så mangler en tæller der kan tælle værdierne sammen løbende
Avatar billede lordnelson Seniormester
27. september 2012 - 14:13 #3
Har nu fået den lavet ikke så ringe af en amatør
Så nu har jeg 2 værdier i hver sin variabel
og i hvert sit form felt
Det eneste jeg mangler nu er at tjekke om  de to variabler eller de to formfelter er ens før der må sendes ellers fejl
Avatar billede lordnelson Seniormester
29. september 2012 - 08:57 #4
Yep er klaret