Avatar billede Mentor Juniormester
21. september 2012 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afslutning af console-program

Hej Eksperter!

Jeg har lavet mig et console-program med noget do-while og switch-case.

Er der en kommando, der med et tastetryk kan lukke helt ned for programmet? Hvis jeg taster enter vil den gå tilbage til den switch-case, den kom fra, og det er jeg ikke interesseret i.

Håber I kan hjælpe mig...

P.S. - hvis det lyder lidt sort, så er det forbi jeg er lidt af en newbie i programmering. :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. september 2012 - 16:53 #1
Environment.Exit(0);

er en ret haard stop.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. september 2012 - 16:54 #2
maaske var det paenere med et flag som fik while loekken til at terminere
Avatar billede Mentor Juniormester
21. september 2012 - 16:57 #3
Dit første svar var præcis, hvad jeg søgte. Tusind tak. Smid et svar, så du kan få lidt points samlingen. :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. september 2012 - 17:08 #4
svar